سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احتراق خودبخودی انسان (SHC) تاکنون ظرف ??? سال گذشته ???مورد از ان گزارش شده است

یکی از مسایل علمی که تاکنون بارها اتفاق افتاده و انسان  تاکنون قادر به توضیح علمی  ان نبوده است اتش گرفتن بدن انسان از داخل است . 

بارها اشخاصی پیدا شده اند که  قسمتی از بدن انها تبدیل به خاکستر شده است ولی بقیه بدن سالم است  و پزشکی قانونی نشان داده است که این افراد دچار اتش گرفتن بدن از داخل شدند .به عنوان نمونه موارد زیر ذکر می شود .  

یکی از پزشکان جراح در کتاب خود در رابطه با اتفاقی عجیب که هنگام برش یکی از اندام داخلی عمل افتاده  نوشته که بعد از اینکه چاقو جراحی را برای پاره کردن دیواره بکار گرفته به محض اینکه یک شکاف کوچک ایجاد میکند با تمام پرسنل حاضر در اتاق عمل میبینند که از شکاف شعله ای آبی رنگ زبانه کشید که همگی دچار حیرت شدند و پس از چند ثانیه خاموش می شود !
دلیل اصلی این موضوع و چگونگی این اتفاق را دقیقاً نمیدانند اما تصور میشود که به گونه ای الکترولیز شیمیایی آب در بدن و تولید گار اکسیژن و هیدروژن در بدن میتونه یکی از عامل های این اتفاق باشه . احتمالا در این افراد در بدنشان اختلات متابولیسمی و ایجاد موادی حاصل از ازاد شدن اکسیژن در یک قسمت بدن منجر به ایجاد حرارت و اتش در ان قسمت از بدن می شود .که این امر منجر به سوختن و خاکستر شدن ان قسمت از بدن می شود . 

پیرزنی در منزل خود در ایالات متحده مرده یافت شد .پای این پیرزن ذغال شده بود بدون اینکه اثاری از اتش سوزی در اطاق یا لباس وی مشاهده شود .

فردی بدون آتش گرفتن، سوخت و مرد!

 

مسوولان اورژانس منطقه «ناکس ویل» در ایالت تنسی آمریکا اعلام کردند: یک مرد میانسال بدون آن که آتش بگیرد، سوخت! 

سخنگوی دپارتمان آتش‌نشانی «ناکس ویل» گفت: همسایه‌های یک مرد 56 ساله به ما خبر دادند که این مرد در داخل آپارتمانش ناله می‌کند، از این رو چند تن از ماموران آتش‌نشانی به محل اعزام شده و پس از شکستن درب منزل این مرد با جسد نیمه سوخته وی درون حمام مواجه شدند. 

این در حالیست که این مرد 56 ساله به علت سوختگی درجه دوم در دستان و درجه سوم در صورتش جان خود را از دست داده بود و تلاش پزشکان بیمارستان منطقه هم برای نجات جان این مرد بی‌نتیجه ماند.

بر اساس گزارشات اولیه کارشناسان آتش‌نشانی، هیچ نشانه‌ای از وقوع آتش‌سوزی عمدی یا غیرعمدی و یا حتی خودسوزی در رابطه با سوختگی‌های این مرد یافت نشده و تنها یک شمع نیم سوخته درون حمام وجود داشت،  
این مسله اتش گرفتن بدن از داخل سابقه طولانی  دارد  . گفته می شود شاید استفاده از الکل در ایجاد این خودسوزی از درون یکی از عوامل باشد ؟  
طبق تئوری لاری ارنولد یکی از کسانی که در این زمینه تحقیق می کند برای سوختن بدن انسان حراراتی معادل ???? درجه فارنهایت لازم است و این حرارات در بافتها با استفاده از الکل و مصرف گوشت خوک می تواند ایجاد شود . 
  • موارد گزارش شده مستند  

  • رابرت فرانسیس بیلی

  • John Irving Bentley : United States , 1966 جان ایروینگ بنتلی : ایالات متحده آمریکا ، 1966
  • George I. Mott : United States , 1986 جورج I. مات : ایالات متحده آمریکا ، 1986
  • Mary Reeser : United States , 1951 Reeser مریم : ایالات متحده آمریکا
  • نیکول ارزن : فرانسه ، 1725
  • فیلیس : انگلستان ، 1938
  • Anna Martin : United States , 1957 مارتین آنا: آمریکا
  • Henry Thomas : Wales , 1980 توماس هنری : ویلز ، 1980
  • : فرانسه ، 1977

  • Spontaneous human combustion 
  •              
  • در کف اطاق یک بدن کاملا خاکستر شده است ولی  اثاری از اتش سوزی در اطاق  نیست  
  •  
  • فوبوس -داداش این شیشه یها و کراکی را نمیشود یک چیزی بدهیم دچار احتراق خود بخود بشوند  در جا خاکستر بشوند و همه از دستشون راحت  شوند ؟ 
  • می توانیم بگیم کالباس گوشت خوک با یک لیوان عرق بعد از زدن مواد مخدر بخورند بعد در جا پودر می شوند ؟؟؟؟؟؟؟احتیاج به قبر و شستشو هم ندارند؟ 
  • دنیا را به بین بر ما چه گذشت    از خاک بر امدیم بر باد شدیم

  • نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  3:8 صبح  توسط یزدان 
      نظرات دیگران()

    (سوال )-دختری هستم 16 ساله که در ظرف چند ماه گذشته 3بار به گلو درد چرکی دچار شدم و هر بار پس از مراجعه به پزشک و تزریق پنیسیلین بهبود یافتم آخرین بار دکتر اقدام به کشت از گلو من کرد و گفت من سوزاک گرفته ام آیا امکان دارد که من بدون نزدیکی سوزاک گرفته باشم ؟لطفا کمک کنید ؟=بله در صورتی که آلت مرد در داخل دهان زن قرار گیرد حتا بدون آنکه مرد ارضا شود امکان گرفتن سوزاک حلقی وجود دارد ،متا سفانه امروز میکروب گونوره یا سوزاک به آنتی بیوتیک پنی سیلین مقام شده است ولی درمانهای دیگر وجود دارد احتمالا پزشک شما با دادن انتی بیوتیک بر اساس کشت و انتی بیوگرام شما را درمان اساسی می کند.
    سوال -ما به تازگی دارای یک پسر شده ایم و همسر من در موقع تعویض پوشک با آلت پسرم بازی می کند آیا این
    عمل ایرادی دارد ؟
    ج=بله در سن نوزادی دستکاری آلت نوزاد در پسران درست همانند تحریک در بزرگسالان است آلت نوزاد سفت و بلند می شود و تعداد ضربان قلب کودک افزایش یافته و صورتش گلگون می شود ولیکن ارضا نمی شود بعد از اینکار نوزاد گاهی به اسپاسم عضلات شکم و درد ناحیه بیضه دچار می شود و شروع به گریه می کند که مادر و پدر آنرا به حساب دیگری می گذارند .
    (سوال)
    -دختر 6 ساله دارم که به تازگی و مرتب شروع به خواریدن ناحیه تناسلی می کند و با مراجعه به پزشک برای
    خارش ناحیه تناسلی کودکم به او شربت انگل داده است ایا ناحیه تناسلی دختر هم انگل می گیرد ؟ج=بله انگل کرمک یا اکسیور در دختران به علت عدم نظافت صحیع می تواند وارد ناحیه تناسلی شود و ایجاد خارش نماید در این صورت شما با کوتاه کردن ناخن همگی افراد فامیل و دادن شربت پیرونیوم پاموات به ازای هر ده کیلو یک قاشق مربا خوری به کودکان و قرص آن به ازای هر ده کیلو 1 قرص به بالغین تمامی افرادی که در یک خانواده هستند باید دو بار در طی 30 روز خود را درمان کنند .
    ایران =در ایران از هر سه نفر 1 نفر مبتلا به کرمک است این انگل در موقعی که ماه بدر کامل می باشد به طرف مقعد حرکت کرده و شروع به تخم ریزی و گاز گرفتن اطراف مقعد می کند و به این سبب اکثر افراد شروع به خاراندن مقعد می کنند که تخم این انگل وارد زیر ناخن شده و دوباره خورده می شود به این علت بیمار بارها و بارها درمان می شود ولی به علت خوردن تخم انگل دوباره مبتلا می شود .استفاده از قرص و شربت ضد کرمک ممکن است باعث قرمز شدن رنگ مدفوع شود که ترسی ندارد.
    (سوال )
    -پسری هستم 16 ساله که مدتی است دچار درد های ناگهانی در ناحیه مقعد شدم همانطور که نشسته ام ناگهان
    درد شدیدی مثل وارد کردن یک سیخ در مقعدم حس می کنم این درد چیست لطفا کمکم کنید ؟
    شایعترین علت این نوع دردها عفونت پروستات در جوانان است .پروستات غدهای است که به فاصله یک انگشت بالاتر از مقعد قرار دارد و وظیفه نگهداری منی مرد را به عهده دارد به دلیل نزدیک بودن جدار ان با رکتوم که پر از مدفوع است و عدم تخلیه مکرا آین غده از منی در جوانان این غده عفونت مزمن می گیرید که ما به آن پروستا تیت مزمن می گویم .درمان ان داشتن رابطه جنسی سالم و بطور مدام است و در ضمن جلوگیری از ییوست با خوردن کاهو و سبزیجات و میوه جات سبز.
    (سوال)
    -پسر 15 ساله هستم که صبحا در موقع رفتن به دستشویی قبل از ادار یک قطره مایع بی رنگ سفید از من خارج
    می شود آیا سوزاک گرفته ام ؟
    اگر قطره خارج شده سفید و همانند آب بی رنگ باشد خیر ولی اگر چرکی و چسبنده باشد بله
    در موقعی که مرد تحریک می شود ممکن است قبل از خروج منی یک قطره مایع بی رنگ ابتدا از آلت او خارج شود که ما به ان مذی می گویم و به علت تحریک پروستات است و غسل هم ندارد با خوردن مواد غذای مثل پیاز ترشحات مذی افزایش می یابد.
     

    (سوال )-دختر 15 ساله هستم که در اولین تماس جنسی دچار خونریزی نشدم آیابکارت من سالم است ؟
     

    =در بعضی از دختران که دارای پرده بکارت حلقوی هستند امکان دارد در تماس جنسی خونریزی و پارگی پرده دیده نمی شود ناراحت نباشید پرده سالم شما نمی تواند مانع از نزدیکی شما شود . 

     

     -خانمی هستم 24 ساله که مدت سه سال است ازدواج کردم از دو ماه پیش تعدای زیگیل در ناحیه اطراف لب های بزگ دیدم که به پزشک مراجعه کردم و دکتر گفت که از شوهرت گرفته ای آیا امکان دارد ؟
    اگر شما پارتنر جنسی دیگری در ظرف این سه سال نداشته اید به احتمال زیاد شوهر شما یک پارتنر الوده جنسی دارد چون زگیلهای تناسلی در آقایان به بعد از سه سال منتقل نمی شوند در هر صورت شما و شوهرتان با هم باید درمان شوید و از شوهر خود بپرسید که آیا تماس جنسی با غیر از شما داشته است .
    (سوال )
    دختری هستم 16 ساله که بطور مدام نمی توانم قرص بخورم از یکی از دوستانم شندیدم که می توانم پس از هر نزدیکی یک قرص اچ دی بخورم ایا درست است ؟
    ما فرمی از جلوگیری با خوردن قرص های بارداری داریم که به ان قرص بعد از نزدیکی می گویند اما نه با خوردن یک قرص بلکه روزی 6 قرص برای دو روز و بستگی به وزن شما نوع اچ دی و ال دی فرق می کند
    (سوال )
    دختر 15 ساله ای هستم که از چند ماه پیش قاعده می شوم و هر بار در ضمن قاعدگی دچار خونریزی از بینی می شوم ایا من سرطان دارم ؟
    شما باید برای معاینه حتما به پزشک مراجعه کنید در بعضی از اوقات مقداری از بافت رحم (اندومتر )در دوره جنینی داخل بینی کاشته می شود که در زمان بلوغ و شروع قاعدگی این بافت همزمان با قاعدگی شروع به خونریزی می کند که ما آنرا اندومترویوز می نامیم در هر صورت با یک عمل جراحی ساده و یا استفاده از دارو اندومتریوز درمان می شود .

    سوال =پرده بکارت چیست و چه کاری انجام می دهد ؟

    Hymen  پرده نازکی است که ناحیه تناسلی زن را به دو قسمت تقسیم می کند vulvaوناحیه vagain در واقع ولو ناحیه خارجی تناسلی است و شامل دو لب کوچک و بزرگ است و ناحیه تناسلی زن همان واژن است که مقاربت در ان انجام می گیرد ،این پرده غشا لیفی نازکی است که فاقد عروق خونی است و دختر را تا زمان ازدواج در برابر میکروب ها و قارچها حفظ می کند 
     

    سوال =ایا ناحیه تناسلی زنان میکروب دارد ؟
    ناحیه واژن خانمها قبل از تماس جنسی استریل است 
     

    سوال =چگونه ناحیه تناسلی زنها استریل است ؟
    در جدار واژن مقدار زیادی گلیکوژن (نوعی قند ) وجود دارد و در آنجا میکروب بی ازاری است به نام باسیل دودرلن که این مواد قندی را می خورد و انرا به اسید تبدیل می کند و به دلیل اسیدی بودن ناحیه تناسلی خانمها میکروبی در ان رشد نمی کند و به این دلیل است که اگر این ناحیه را زبان بزنید می سوزد

     

    سوال =من میخواهم بچه ام پسر یا دختر شود ایا میتوان جنسیت جنین را تعین کرد ؟
    بله احادیث جالبی از پیغمبر در این موارد موجود است که امروزه علمی بودن ان ثابت شده است و مرد می تواند تا 80 در صد با انجام بعضی از انها جنسیت جنین را تعین کند
    سوال =با عرض پوزش پس چرا پیغمبر خود پسر نداشت ؟
    پیغمبر دو پسر داشتند یکی به نام طیب و دیگری طاهر و اینها دو اسم دیگر هم دارند اما در کل قبل از بعثت و در جوانی می میرند و بعد از مرگ حضرت خدیجه (ع)تنها زنی که رابطه زناشویی زیادی با پیغمبر داشته اند حضرت عایشه بودند که طبق بررسها و احادیث ایشان نازا بودند 

  • دی ان سی d&c دیلاتاسیون و کورتاژ - phobus

  • دیلاتاسیون و کورتاژ - phobus 

  • چرا ترشح واژن خانمها ترش است .(باسیل دودرلن) - phobus


  • نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  3:4 صبح  توسط یزدان 
      نظرات دیگران()

    پرونده : DMT.svg دی متیل تریپتامین Dimethyltryptamine  

    دی متیل تریپتامین یک ماده مخدر توهم زای قوی است . 

    این ماده ازخانواه تریپتامین است و از اسید امینه تریپتوفان ساخته می شود . 

    در بیشتر گیاهان و بدن انسان این ماده وجود دارد . 

    در گیاه ایاهواسکا در امازون این ماده وجود دارد و شمن ها از ان برای ایجاد توهم و شفای بیماران استفاده می کنند . 

    مصرف این ماده باعث افزایش میزان سروتونین در مغز و ایجاد نئشگی و توهم می کند  . 

  • دی متیل تریپتامین - phobus

  • دی ام تی –دی متیل تریپتامین - phobus

  • آیا هواسکا .اسپند .هار مالین .دی متیل تریپتامین .چلیپونگا . - phobus

  • فیلم حافظه و دی متیل تریپتامین –دی .ام .تی - phobus 

  • مخدر دی متیل تریپتامین در تیره گیاه اقاقیا (اکاسیا ) -

  • دی ام تی –دی متیل تریپتامین - phobus

  • DMTدی ام تی .دی متیل تریپتامین .توهم زای رایج امروز - phobus

  • ایا هواسکا -ایاواسکا Ayahuasca مخدر دی متیل تریپتامین - phobus

  • قرص الفا-الفا-5 متوکسی متیل تریپتامین -قرص قورباغه. - phobus

  • آیا خوردن قورباغه ناحیه تناسلی خانمها را تنگ می کند - phobus

  • جلسه دوم کلاس ترک ترک اعتیاد نی عصایی - phobus

  • نی عصاییdonax Arundo - phobus 

  • لئو نوتیس Leonotis leonurusمخدر روانگردان دم شیر - 

  • لئو نوتیس مخدر رونگردانLeonotis leonurus - phobus

  • Coleus کولیوس(حسن یوسف )مخدر توهم زا - phobus 
  • مخدر سالویا - phobus
  • مخدر سالویا (تیره مریم گلی ) - phobus

  • افزایش استفاده از گیاه سالویا - phobus

  • توهمات لامسه و بینایی با سالونورینوم - phobus  


  • نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  3:3 صبح  توسط یزدان 
      نظرات دیگران()

    پرونده:Dextromethorphan.svgفرمول دکسترومتورفان  

    serotonin reuptake inhibitor, sigma-1 receptor agonist, and μ- agonist 

    دکسترومتورفان که در ایران به فرم شربت قرص و قطره موجود است  و در درمان سرفه استفاده می شود . 

    این ماده یکی از قویترین مواد توهم زای دنیا است . که  انرا برابر ال اس دی می دانند . 

    این ماده با مهار بازجذب سروتونین باعث ایجاد نئشگی و توهم می شود . 

    اثرات ان بر روی گیرنده مو مورفین باعث ایجاد بی دردی می شود که این امکان را می دهد که از ان برای ترک معتادان به هروئین ومورفین و تریاک استفاده شود .  

    این ماده توسط سازمان جاسوسی سیا برای ترک دادن معتادان به کدئین  بر روی سربازان نیروی دریایی امریکا ازمایش شد ؟؟؟؟

  • مخدر دکسترومتورفان DMT - phobus

  • مخدری به نام دکسترو متورفان چیست - phobus

  • توهم با دکسترومتورفان - phobus

  • احکام شرعی استفاده از دکسترومتورفان DMT - phobus

  • L.S.D معادل دکسترو متورفان است ؟ - phobus

  • شربت دکسترومتورفان پسودوافدرین - phobus

  • توهم با دکسترومتورفان - phobus

  • مخدر دکسترومتورفان DMT - phobus

  • اولین تجربه مواد مخدر - phobus

  • گیرنده دلتا (δ) مورفین - phobus

  • گیرنده های مو μ مورفین - phobus 


    نزدیک به 50پست راجبع دکسترومتورفان در این وبلاگ است      
  • ال اس دی ایرانی دکسترو متورفان - phobus

  • روانگردان ال اس دی LSD - phobus

  • تجربه مصرف ال اس دی یک ایرانی - phobus

  • مرگ البرت هوفمن کاشف ال اس دی - phobus

  • فوبوس طنز  
  • بابا بازم که چرت نوشتی سازمان سیا  بیاید سربازان معتاد به کدئین را با دکسترومتورفان ترک بدهد بزارم من راستشو بگم . 
  • فوبوس علمی  
  • سازمان سیا در طرح کنترول فکر (MK-ULTRA)برای اینکه داروی پیدا کند که با خوراندن ان به افراد حقیقت را بگوید در دهه 1950 یک سری ازمایشات روی سربازن نیروی دریایی می کند وبه انها ال اس دی و دکسترومتورفان می دهد .البته جدا جدا  
  • فوبوس طنز  
  • یعنی اگر من هم به زنم هفت نیم میلی گرم برای هر کیلو گرم شربت دکسترومتورفان بدهم می توانم ازش این حقیقترا به پرسم که عاشقم بوده با من ازدواج کرده یا برای پول هام با من ازدواج کرده ؟؟ 
  • فوبوس خانواده  
  • حالا فهمیدم چرا بچه ام هر موقع سرما می خورد و من شربت دکسترومتورفان بهش می دهم دروغ نمی گوید . 

  • نوشته شده در  جمعه 89/10/10ساعت  3:0 صبح  توسط یزدان 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    جوابی به دیه بیضه راست و چپ
    دیه بیضه به زبان پزشکی و به زبان لری
    [عناوین آرشیوشده]